Sony MDR-HW300K

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-HW300K op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Rudi 04-03-2016
Geschreven voor: Sony MDR-HW300K

Een mooie solide bleu tooth koptelefoon met een goede prijs-kwaliteit verhouding. We moesten nog wel even een bleu tooth connector voor onze vaste pc erbij kopen.

Geert 08-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-HW300K

Het is een koptelefoon die makkelijk in het gebruik is je kunt hem gemakkelijk afstellen .doordat je de oorschelpen kunt draaien is hij gemakkelijk mee te nemen of op te ruimen. de geluids kwalitijd is ook prima als je een film wilt kijken kun je de stem geluiden prima verstaan en als je een concert wil luisteren is het net af je er live bij bent. ook de afwerking is degelijk. maar dat ben ik als Sony fan wel gewend.

Vosje55 05-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-HW300K

Deze bluetooth koptelefoon heeft een goede pasvorm en een perfecte geluidskwaliteit. Ook het gebruik als bluetooth telefoonheadset werkt uitstekend.
Al met al een prima keuze en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

hennyn 22-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-HW300K

zeer prettig dragende hoofdtelefoon zeer lange batterij duur wat erg prettig is ook het bereik mis zeer ruim zonder te stotteren
kan nog niet zeggen van de duurzaamheid sony maar dat zit wel goed
altijd goede ervaring gehad met alles van sony
zeker een aanrader om te bezitten

AKoudijs 18-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-HW300K

De koptelefoon is prettig te dragen en geluidskwaliteit prima. Draadloos maakt het draagcomfort nog beter.

Corneille 30-11-2015
Geschreven voor: Sony MDR-HW300K

Deze "over-ear" koptelefoon heeft een prima draagcomfort. Ook de geluidskwaliteit is prima. Duurzaamheid krijgt een hoge waardering omdat de oorkussens vervangen kunnen worden.
Groot nadeel is dat de draadloze ontvangst interfereert met het WIFI-signaal waardoor de ontvangst nogal eens gestoord wordt hetgeen als zeer hinderlijk wordt ervaren.